Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

dilluns, 21 de gener del 2008

Concurs del logotip de "Les Boletes de Música"

Queda obert el concurs del logotip de "Les Boletes de Música". Només poden participar en el concurs aquells que han sigut els fundadors del grup (4rt. de G.E.). Queden exclosos del concurs tots aquells que no estiguin registrats i tots aquells que no siguin fundadors.

Bases:
  1. El logotip te que tenir com a tema la música.
  2. Ha de tenir forma quadrada.
  3. S'ha d'estar donat d'alta al foro i al bloc.
Presentació del logotip i data límit:

S'ha d'enviar el logotip a l'adreça del grup i s'ha de fer public l'autor. L'adreça es: lesboletesdemusica@googlegroups.com

La data límit de presentació es: diumenge 10 de febrer de 2008

Selecció del logotip:

Un cop passat el termini d'entrega hi haurà una setmana més per fer les votacions del millor logotip. Queda prohibit votar-se a un mateix, així que tot el concurs es farà public (autor del logotip i votacions). La data límit per votar es el diumenge 17 de febrer de 2008.

Premi:

El logotip guanyador serà utilitzat com a imatge del foro i del bloc. El nom del autor del logotip guanyador quedarà reflectit tant al foro com al bloc. Si es creu pertinent es publicarà una foto de l'autor guanyador. Per altra banda, hi haurà un regal sorpresa per l'autor guanyador del concurs. L'entrega del regal es farà en persona el dimecres 20 de febrer de 2008.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

eeeeeeeeeeiiiiii!!!!!!


moooLaaa mooooLaaa :):)



avveeeRRR siiii ens hi preesenteem tooottsss jo m'hoo pensooo curraarr mooLttt



miireeiaaaa

David Funes ha dit...

Hola Miireeiaaaa,

És fantàstic que us "curreu" el logotip del nostre bloc, i espero que tothom faci el mateix.

Abans de començar a treballar en el logotip, hauries de llegir-te be les bases de concurs.

Tot i que ets fundadora del bloc, no estàs registrada, així que no tens dret a participar sense estar registrada. Per quedar registrada com a autora del bloc tens que acceptar la invitació.

Recorda que si tens cap problema pots posar-te en contacte amb mi i intentaré ajudar-te.

David Funes ha dit...

Hola de nou miireeiaaaa,

He oblidat dir-te el procés correcte per ser de "Les Boletes de Música".

No es complicat!!! Si t'has llegit tot el que posa veuràs que està explicat.

Per ser autora del bloc (així podràs escriure textos per ser comentats) tens que ser usuari del foro de "Les Boletes de Música" (si, si, també tenim un foro).

Per pertànyer al foro només tens que introduir la teva adreça de correu electrònic en el petit quadre que tens a la part superior de la dreta. D'aquesta manera passaràs a formar part del foro. El següent pas és acceptar la invitació que reps del bloc.

Espero que ara ja si que estigui més clar.

Nadhia ha dit...

holaa!!
soc la Nadhiaa!!


jo tambée mu pensu currarr!!!


pues eso! a ganar!


NDH

Anònim ha dit...

holaa!

soc la Nadhiaa1!!


q jo tambée mu penso currarr!!!

pues eso!


a ganarr!


NDH

Anònim ha dit...

Es poden enviar més d'un logotip??

Anònim ha dit...

Es pot fer més d'un logotip??

Contesteu siusplauu!!

;)




Clara!

Anònim ha dit...

Hola a tots felicitats pel blog.
David ets un crac.
Desitjo que tots us animeu a escriure i estiguem en contacte pel blog.
A veure qui guanya el concurs del logo?
Sebas

Nadhia ha dit...

Doncs estem a 3 de maig. Fa ben bé 2 mesos que vam començar amb això del flog... ¡I NO HI HA MANERA!

Jo més bé em preguntaria:
quan farem el concurs?

¬¬'

NDH

David Funes ha dit...

Hola a tots,

El concurs acabarà definitivament a final de maig. L'ultim dia de maig és l'ultim dia per presentar els logotips. La setmana següent serà les votacions i tot el que segueix.

Us animo a participar.

Salutacions,

David

Mireia Gordo ha dit...

Ja torno a ser aquí!!

David! als nens de la classe els hi vam donar malament l'adreça, a mi ja m'ho semblava però com que no estava molt segura no vaig dir res... el dimecres si m'enrecordo dic l'adreça real!!

Petoneets a tots!

David Funes ha dit...

Hola Mireia,

Merci per donar-te compte.

Ens veiem d'aqui dos dimecres...

David Funes