Ara ja es possible utilitzar el nou foro de "Les Boletes de Música". Només cal ser membre del grup per poder participar en els debats.
Si vols subscriure't al grup de Google de "Les Boletes de Música" i així poder participar en el foro, només tens que introduir la teva adreça de correu electrònic al quadre de subscripció que trobaràs a la columna de la dreta.
L'adreça del foro es: http://groups.google.es/group/lesboletesdemusica?hl=es
Si vols subscriure't al grup de Google de "Les Boletes de Música" i així poder participar en el foro, només tens que introduir la teva adreça de correu electrònic al quadre de subscripció que trobaràs a la columna de la dreta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada