Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

diumenge, 20 de gener del 2008

Nou foro de "Les Boletes de Música"

Ara ja es possible utilitzar el nou foro de "Les Boletes de Música". Només cal ser membre del grup per poder participar en els debats.


Si vols subscriure't al grup de Google de "Les Boletes de Música" i així poder participar en el foro, només tens que introduir la teva adreça de correu electrònic al quadre de subscripció que trobaràs a la columna de la dreta.