Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

diumenge, 2 de març del 2008

L'home del clàxon

Aquí hi ha un vídeo molt interessant, i que serveix com a exemple, del que és tenir habilitat musical.

Estic ben segur que l'entrenament que ha fet aquest músic per aconseguir executar les peces inclou: abdominals, flexions, i tot tipus d'exercicis gimnàstics. Un bon "claxonista" ha de mantenir la seva forma física amb entrenaments diaris de manera que la musculatura estigui sempre preparada a l'hora de tocar, de la mateixa manera que qualsevol altre músic ha de mantenir una constància per tocar amb un bon nivell de tècnica.

Gaudiu del vídeo i feu molta música.