Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

diumenge, 2 de març del 2008

L'home del clàxon

Aquí hi ha un vídeo molt interessant, i que serveix com a exemple, del que és tenir habilitat musical.

Estic ben segur que l'entrenament que ha fet aquest músic per aconseguir executar les peces inclou: abdominals, flexions, i tot tipus d'exercicis gimnàstics. Un bon "claxonista" ha de mantenir la seva forma física amb entrenaments diaris de manera que la musculatura estigui sempre preparada a l'hora de tocar, de la mateixa manera que qualsevol altre músic ha de mantenir una constància per tocar amb un bon nivell de tècnica.

Gaudiu del vídeo i feu molta música.

3 comentaris:

Nadhia ha dit...

Aquest video està molt bé. No se si és cosa del meu ordinador o que, però es veu molt malament...

Saludos y feliz semana sante (o lo que queda de ella).

Nadhia.

David Funes ha dit...

Hola a tots,

La qualitat del vídeo es dolenta. No et preocupis pel teu ordinador, es veu malament perquè l'arxiu està molt comprimit i així carregui ràpid. No he trobat cap vídeo amb més qualitat.

Salutacions,

David Funes

Anònim ha dit...

jajaja Aquestt video és molt boo, molaa molt pero mira que hi ha d'aburrirse eeeh... per fer això :P




Adeeeeeeeeeeuuuu!!