Aquí hi ha un vídeo molt interessant, i que serveix com a exemple, del que és tenir habilitat musical.
Estic ben segur que l'entrenament que ha fet aquest músic per aconseguir executar les peces inclou: abdominals, flexions, i tot tipus d'exercicis gimnàstics. Un bon "claxonista" ha de mantenir la seva forma física amb entrenaments diaris de manera que la musculatura estigui sempre preparada a l'hora de tocar, de la mateixa manera que qualsevol altre músic ha de mantenir una constància per tocar amb un bon nivell de tècnica.
Gaudiu del vídeo i feu molta música.
diumenge, 2 de març del 2008
L'home del clàxon
Publicat per
David Funes
a
19:35
3
comentaris
dijous, 14 de febrer del 2008
Prorrogació del concurs del logotip
A causa de la manca de participació dels membres fundadors del grup, es prorroga la data límit de presentació de logotip.
Publicat per
David Funes
a
7:05
0
comentaris
dijous, 24 de gener del 2008
Tercera Via
Molts dels grups tenen la maqueta o el disc "penjat" a Tercera Via per poder ser descarregats gratuïtament (apartat de grups de Tercera Via). http://www.terceravia.org/grupsterceravia.php.
Ara ja podeu tenir cançons inèdites de grups que tard o d'hora tindran molta "pegada" en el panorama de la música en català.
Esteu convidats a fer una visita a www.terceravia.org.
dilluns, 21 de gener del 2008
Concurs del logotip de "Les Boletes de Música"
Bases:
- El logotip te que tenir com a tema la música.
- Ha de tenir forma quadrada.
- S'ha d'estar donat d'alta al foro i al bloc.
S'ha d'enviar el logotip a l'adreça del grup i s'ha de fer public l'autor. L'adreça es: lesboletesdemusica@googlegroups.com
La data límit de presentació es: diumenge 10 de febrer de 2008
Selecció del logotip:
Un cop passat el termini d'entrega hi haurà una setmana més per fer les votacions del millor logotip. Queda prohibit votar-se a un mateix, així que tot el concurs es farà public (autor del logotip i votacions). La data límit per votar es el diumenge 17 de febrer de 2008.
Premi:
El logotip guanyador serà utilitzat com a imatge del foro i del bloc. El nom del autor del logotip guanyador quedarà reflectit tant al foro com al bloc. Si es creu pertinent es publicarà una foto de l'autor guanyador. Per altra banda, hi haurà un regal sorpresa per l'autor guanyador del concurs. L'entrega del regal es farà en persona el dimecres 20 de febrer de 2008.
Publicat per
David Funes
a
7:49
12
comentaris
Etiquetes de comentaris: concurs, les boletes de música, logotip
diumenge, 20 de gener del 2008
Nou foro de "Les Boletes de Música"
Si vols subscriure't al grup de Google de "Les Boletes de Música" i així poder participar en el foro, només tens que introduir la teva adreça de correu electrònic al quadre de subscripció que trobaràs a la columna de la dreta.
Publicat per
David Funes
a
16:13
0
comentaris
Etiquetes de comentaris: les boletes de música
dissabte, 19 de gener del 2008
Animusic: música i animació
Animusic es una col·lecció en dos volums de vídeos musicals. Intenten interpretar amb imatges molt futuristes les composicions. "Harmonic Voltage", que es el nom del vídeo de mes avall, pertany al primer DVD de Animusic.
Si algú té interès en saber més coses sobre aquests fantàstics DVDs, us podeu adreçar a: www.animusic.com.
Gaudiu d'aquesta harmoniosa música.
Publicat per
David Funes
a
23:39
0
comentaris
Etiquetes de comentaris: animació per ordinador, Animusic, instruments virtuals, música i animació, sintetitzador
Benvinguts
Amb aquest missatge es dona per iniciat el bloc "Les Boletes de Música"
Salutacions
Publicat per
David Funes
a
20:22
6
comentaris
Etiquetes de comentaris: educació, estudi de música tritó, les boletes de música, llenguatge musical, música