Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

dissabte, 19 de gener del 2008

Animusic: música i animació

He estat buscant vídeos musicals interessants al YouTube i he trobat això. Què opineu de la música i les imatges que surten?

Animusic es una col·lecció en dos volums de vídeos musicals. Intenten interpretar amb imatges molt futuristes les composicions. "Harmonic Voltage", que es el nom del vídeo de mes avall, pertany al primer DVD de Animusic.

Si algú té interès en saber més coses sobre aquests fantàstics DVDs, us podeu adreçar a: www.animusic.com.

Gaudiu d'aquesta harmoniosa música.