Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

dijous, 24 de gener del 2008

Tercera Via

Ja fa temps que la promotora Tercera Via es dedica a promoure grups de diferents estils de música moderna i que que tenen en comú el català.

Molts dels grups tenen la maqueta o el disc "penjat" a Tercera Via per poder ser descarregats gratuïtament (apartat de grups de Tercera Via). http://www.terceravia.org/grupsterceravia.php.

Ara ja podeu tenir cançons inèdites de grups que tard o d'hora tindran molta "pegada" en el panorama de la música en català.

Esteu convidats a fer una visita a www.terceravia.org.

1 comentari:

David Funes ha dit...

Si mireu en l'apartat de personatge de la setmana (només durant aquesta setmana), us portareu una sorpresa.

http://www.terceravia.org/personatge.php