Aquest bloc es una iniciativa del grup de 4rt. de Grau Elemental Llenguatge Musical de l'Estudi de Música Tritó. "Les Boletes" es el nom decidit per majoria absoluta a classe perquè creiem que "Les Boletes" identifica d'una manera especial al grup.

Amb aquest espai s'intenta donar llibertat a les idees musicals que qualsevol pugui tenir. Així doncs, aquest bloc es per fomentar la creativitat de qualsevol individu que tingui idees plenes de música i cregui que les ha de compartir amb mes gent.

dijous, 24 de gener del 2008

Tercera Via

Ja fa temps que la promotora Tercera Via es dedica a promoure grups de diferents estils de música moderna i que que tenen en comú el català.

Molts dels grups tenen la maqueta o el disc "penjat" a Tercera Via per poder ser descarregats gratuïtament (apartat de grups de Tercera Via). http://www.terceravia.org/grupsterceravia.php.

Ara ja podeu tenir cançons inèdites de grups que tard o d'hora tindran molta "pegada" en el panorama de la música en català.

Esteu convidats a fer una visita a www.terceravia.org.

dilluns, 21 de gener del 2008

Concurs del logotip de "Les Boletes de Música"

Queda obert el concurs del logotip de "Les Boletes de Música". Només poden participar en el concurs aquells que han sigut els fundadors del grup (4rt. de G.E.). Queden exclosos del concurs tots aquells que no estiguin registrats i tots aquells que no siguin fundadors.

Bases:
  1. El logotip te que tenir com a tema la música.
  2. Ha de tenir forma quadrada.
  3. S'ha d'estar donat d'alta al foro i al bloc.
Presentació del logotip i data límit:

S'ha d'enviar el logotip a l'adreça del grup i s'ha de fer public l'autor. L'adreça es: lesboletesdemusica@googlegroups.com

La data límit de presentació es: diumenge 10 de febrer de 2008

Selecció del logotip:

Un cop passat el termini d'entrega hi haurà una setmana més per fer les votacions del millor logotip. Queda prohibit votar-se a un mateix, així que tot el concurs es farà public (autor del logotip i votacions). La data límit per votar es el diumenge 17 de febrer de 2008.

Premi:

El logotip guanyador serà utilitzat com a imatge del foro i del bloc. El nom del autor del logotip guanyador quedarà reflectit tant al foro com al bloc. Si es creu pertinent es publicarà una foto de l'autor guanyador. Per altra banda, hi haurà un regal sorpresa per l'autor guanyador del concurs. L'entrega del regal es farà en persona el dimecres 20 de febrer de 2008.

diumenge, 20 de gener del 2008

Nou foro de "Les Boletes de Música"

Ara ja es possible utilitzar el nou foro de "Les Boletes de Música". Només cal ser membre del grup per poder participar en els debats.


Si vols subscriure't al grup de Google de "Les Boletes de Música" i així poder participar en el foro, només tens que introduir la teva adreça de correu electrònic al quadre de subscripció que trobaràs a la columna de la dreta.

dissabte, 19 de gener del 2008

Animusic: música i animació

He estat buscant vídeos musicals interessants al YouTube i he trobat això. Què opineu de la música i les imatges que surten?

Animusic es una col·lecció en dos volums de vídeos musicals. Intenten interpretar amb imatges molt futuristes les composicions. "Harmonic Voltage", que es el nom del vídeo de mes avall, pertany al primer DVD de Animusic.

Si algú té interès en saber més coses sobre aquests fantàstics DVDs, us podeu adreçar a: www.animusic.com.

Gaudiu d'aquesta harmoniosa música.

Benvinguts

Dono la benvinguda a tots els amants de la música.

Amb aquest missatge es dona per iniciat el bloc "Les Boletes de Música"

Salutacions