Queda obert el concurs del logotip de "Les Boletes de Música". Només poden participar en el concurs aquells que han sigut els fundadors del grup (4rt. de G.E.). Queden exclosos del concurs tots aquells que no estiguin registrats i tots aquells que no siguin fundadors.
Bases:
- El logotip te que tenir com a tema la música.
- Ha de tenir forma quadrada.
- S'ha d'estar donat d'alta al foro i al bloc.
Presentació del logotip i data límit:S'ha d'enviar el logotip a l'adreça del grup i s'ha de fer public l'autor. L'adreça es:
lesboletesdemusica@googlegroups.comLa data límit de presentació es:
diumenge 10 de febrer de 2008Selecció del logotip:Un cop passat el termini d'entrega hi haurà una setmana més per fer les votacions del millor logotip. Queda prohibit votar-se a un mateix, així que tot el concurs es farà public (autor del logotip i votacions). La data límit per votar es el
diumenge 17 de febrer de 2008.
Premi:El logotip guanyador serà utilitzat com a imatge del foro i del bloc. El nom del autor del logotip guanyador quedarà reflectit tant al foro com al bloc. Si es creu pertinent es publicarà una foto de l'autor guanyador. Per altra banda, hi haurà un
regal sorpresa per l'autor guanyador del concurs. L'entrega del regal es farà en persona el
dimecres 20 de febrer de 2008.